tisdag 13 november 2012

Idag hade jag seminarium via Skype på förmiddagen. Det är inte lika lätt som för 1,5 månad sen direkt haha. Millie vill vara med hela tiden. Men det är mysigt också :D
I övrigt har dagen bestått av lite mer plugg då Millie har lyckats sova en stund. I afton tog jag ut henne på en prommis i vagnen och känslan av att nu kunna ta en powerwalk runt byn och komma hem med hela fogar är en oerhört härlig känsla. Jag tror även att magmusklerna har börjat att ta ihop mer och dessutom börjar vikten gå sakta nedåt igen! (som jag skrivit lite om förr). Wiie! säger jag bara. Jag ska ju vara smal å snygg till sommaren så det är bara att kämpa på!!
Ikväll har Millie haft svårt att somna då mjölken tog slut innan hon var mätt. Men tro inte att ersättningen dög utan hon grinade å var övertrött tills det hade kommit igång lite mer mjölk......
Nu har jag målat naglarna och Gurra har gjort kvällsfikat till mig aå att naglarna kan torka ifred ;)
Sen blir det att sova.
God natt allesammans!

Inga kommentarer: