söndag 18 november 2012

Jag är ju senil... Jag å Sara var ju hos hennes syster Lisa i fredags också! Det glömde jag bort igår haha. Jag funderade faktiskt mycket på vad jag hade gjort ;)
Nåja.
Idag har jag pluggat klart och så har vi hunnit svänga förbi hos Sara å Nicke där även Linda, Patrik, Tobbe å PO var :) Sedan körde vi vidare till Peter å Clara där de bjöd på lyxig söndagsmiddag bestående av tacogratäng å sen marängswiss till efterrätt :)
Väl hemma igen så har vi försökt att få Millie att sova men jag vet inte. Det känns som att hon är inne inne i en ny period igen och ska sova senare än för tre dagar sen... Hon har nämligen nyss varit valen igen. Hon sover en stund å så vaknar hon och är jätteledsen och så håller det på...
Hoppas att hon somnar snart så att hon kan vila ut!
Nu målar jag naglarna å inväntar kvällsfikat.
Sov gott allesammans! :)

Inga kommentarer: