tisdag 20 november 2012

Att vakna upp och se att det snöar ute är en fantastisk känsla!
Att sen snön inte stannar på marken är mindre fantastiskt. Men men!!
På förmiddagen hade jag seminarium via Skype å sen har jag varit med Millie. Som vände sig från mage till rygg idag för första gången!!!!! :D Men bara en gång... Det gäller att ta det lugnt från början ;)
På eftermiddagen fick jag en tid hos farbror doktorn för att kolla upp ett läskigt födelsemärke som kom när jag var gravid... 200 spänn kostade det att få veta att födelsemärket inte var ett födelsemärke utan en svamp?!?!?! En vårta typ. Usch å fy! Men ofarlig är den vilket ju kan vara värt att få veta för 200 kronor tycker jag :) Synd att jag inte kunde avgöra det själv bara ;)
När jag å Millie ändå var ute på en tripp så promenerade vi vidare i en timme innan vi begav oss hemåt igen för att äta middag.
Ikväll testade vi en ny läggningsrutin med Millie då hon gråtit hejdlöst de senaste tre kvällarna. Hon har fört lagt sig först vid 21.00 men sen vid 18.30 för att hon har varit trött då. Nu prövade vi att hon åt kl 18 å sen då hon visade tecken på trötthet så bytte hon till pyjamas å somnade när hon åt igen...
Det gick bra men hon vaknade en gång och fick då somna om vid Gurra i soffan ... Det blev i alla fall mindre gråt å mindre utdragen nattningsprocess :) vi får väl se hur morgondagen blir :)
Efter att hon somnade så hann jag plugga litegrann också :)
Nu ska jag sova :)
Sov gott! :)











Inga kommentarer: