tisdag 27 november 2012

Tiden springer iväg! Millie är förkyld så vi försöker att bli friska... Eller jag är ju inte sjuk men har blivit jättetät i näsan nu på eftermiddagen. Hoppas att jag slipper att bli sjuk och att Millie inte blir mer sjuk!
Jag har också försökt att plugga lite. Det har gått relativt bra ändå. Millie har sovit länge på dagarna nu... Och vilken natt inatt! Först sov hon från 20.30-03.00 å sen till 7.50 :) i våran säng då... Jag måste få henne till hennes säng snart igen men...
Just ja - Sara å Nickes bäbis var en tjej :) Jag pratade med den nyblivna mamman igår :)
Idag har jag å Millie gått en promenad å sen har vi lekt lite innan hon sov i 2,5 timme medan jag pluggade lite. Plugget består just nu av att läsa Dave Pelzer (Pojken som kallades Det)s tredje bok - Pojken som inte fanns. Jag trodde mig ha läst den tidigare då jag har alla böcker hemma men tydligen verkar jag bara ha läst början av den.
Dessutom hittade jag inte tre av mina egna böcker men tur nog så fick jag låna denna av Ullis i söndags!!!
Nu ska vi strax äta middag å sen ska Millie få sova en stund igen. Hon håller sig bara vaken max 2 timmar i sträck. Är det normalt eller? Hon är ju 4,5 månad gammal nu....
Här är lite bilder från de senaste två dagarna :)









Inga kommentarer: