fredag 2 november 2012

Igår var det fullt upp med en dotter som inte ville sova men var övertrött hela dagen = en övertrött mamma också.
Hemtentan börjar vara klar snart men det kan vara den sämsta jag någonsin har skrivit...
I övrigt så tränar vi på att sova i vagnen idag få se om det går bättre. Hittills har det gått riktigt bra :) har ju försökt förr också men nu går det bättre...
Jag har också fått ett paket med kläder från babyshop.se som jag beställde i början av veckan... Jättefina var de och jag älskar märket Geggamoja som äg några av kläderna :)
Nä nu ska jag käka lunch :)
Inte friska än men!!!
Ha en fin kväll allesammans! :)

1 kommentar:

Idan sa...

Så söt hon är:) jätte fin kläder du har beställt;). Ja då är man inte ensam med att tappa hår det låter bra;). Nämen hoppas det ger sig snart för både dig & mig!. annars är man väl skallig till jul;P