lördag 17 november 2012

Igår blev det helg å vad gjorde vi då? Jag låg i soffan å var trött. Vi spelade också ett spel. Man skulle rita konstiga saker typ "slakthus", "blottare" och "dagen-efter-piller". Lätt?! Nä verkligen inte... Men roligt haha!
Vi la oss strax efter kl 22 å fick sova ända till 02.30 innan Millsan skulle ha mat första gången. Sen sov hon till 06.50. Helt sjukt skönt :) å sen låg hon å Gurra i sängen till 09.30 :)
Idag har vi haft besök av Jonathan, Johanna å deras Leon som är 10 månader :)
Jonathan är min barndomsvän som i princip har varit som min bror hela livet. Vi har inte setts ofta de senare åren men... I våras var jag å mina bröder på dopet för Leon :)
De åkte hem strax före middag...
Ikväll har jag käkat massor med godis å försökt plugga... Jag är någorlunda klar nu så nu får den skriftliga uppgiften vila tills imorgon få se :) Jag hade nämligen glömt att Gurra ska till Stockholm på måndag = inget plugg för mig. Men det ska ju ändå göras nån gång så - det är bara att ta tjuren vid hornen!
Ha en fin kväll allesammans! :)







Inga kommentarer: