lördag 24 november 2012

Oj vad tiden springer iväg!
Dagarna har bestått av plugg och bäbislek.
Igår var jag och Millie ensamma hemma då pappsen var i Stockholm igen. Millie sov med mig å vaknade inte förrän 9.30 men då hade jag själv redan varit vaken rätt länge. Jag hade seminarium som började kl 9 så jag satt vid datorn. Jag tog upp Millie och hon var lugn i de 2,5 timmar som seminariet höll på... Eller i slutet blev det så att jag la ut henne i vagnen så jag var lite frånvarande från seminariet men... Jag tyckte att Millie var riktigt duktig :)
Hon sov ute 2,5 timmar så jag hann plugga rätt mycket :)
När hon vaknade så lekte vi i 2 timmar innan hon ville sova igen å då drog jag ut på en promenad med henne.
Väl hemma igen så åt vi båda middag (hon är så duktig på att svälja maten bu men jag ger bara ca ett kryddmått då jag ammar efteråt). Det är skönt att ha henne med mig bredvid bordet så att man kan äta i lugn och ro. Hon är oftast nöjd bara hon får smaska på något :)
Efter middagen så skjutsade vi Anders och Micaela till några kompisar i Falmark. Gurra hade Mazdan så jag körde Polon men det gick bra :) Millie var lite skeptisk över att vara i en annan bil men...
Det var dimmigt som tusan så jag körde typ 50km/h hela vägen.
Väl hemma från det så handlade vi lite på Konsum innan Millie fick äta igen och så hade vi lite kvällsmys innan jag la henne strax efter kl 21... Hon somnade!! I vår säng..... Men skönt att få LITE egentid på kvällen :) Gurra kom hem där vid 19.30 också :)
Natten har dock varit lite orolig då jag har svårt att sova med en bäbis bredvid mig men...
Nu är vi i alla vakna och ska snart ta en promenad.
Vars är snön??!?! Jag kan inte julpynta än då julkänslan är borta så länge snön är borta :(
Nåja.
Idag ska vi åka å fira faster Lena :) (Millies faster alltså ;)
Ha en fin dag allesammans!









Inga kommentarer: