onsdag 9 mars 2011

Oj vilken dag! Först gick jag och Anna på en promenad och sedan drog jag till Brännfors och hälsade på Sara och Nicke. De hade äntligen fått in sitt superfina kök!
Väl hemma igen så åt jag middag och bakade ihop denna:


Samma som jag bakade typ förra veckan inför personalmötet. En apelsinkladdkaka.
Sedan hämtade jag upp Anna och vi drog och handlade för att sedan baka ihop två egenpåkomna kakor. De blev helt klart godkända tycker jag :)






Och inte nog med det. Vi for sedan och hämtade upp Tina efter jobbet och drog med oss henne hem hit för att äta massa av det vi bakat ihop, se på Dansbanan i Täfteå på datorn och sedan Big brother.


Vi tog oss faktiskt också ett glas vin så här på en vardagskväll för vi är lediga imorgon alla tre. Så kvällen blev dessutom sen och avslutades först för typ 1 timme sen.
Nu ser jag Solsidan och ska sen sova.
Vi får se vad morgondagen erbjuder! :)
God natt!

Inga kommentarer: