tisdag 29 mars 2011

Kan det vara så att jag börjar bli frisk nu? I natt hade jag några febertoppar och mätte 39,3 grader kl 4 i morse efter att ha trott att jag skulle frysa ihjäl sedan kl 2... Men då tog jag en Alvedon och än så länge har jag inte kommit över 37 :) Får väl se om det håller i sig... Har dessutom igår kväll kunnat äta två såna här :))


Ibland är man sugen på konstigt torra och tråkiga saker men...
I morse åt jag två limpmackor med makrill och lite lite kräm.
Jag håller tummarna.
Förresten så tycker jag att det är lite sjukt vilka drömmar man kan ha när man är sjuk. Natten mot igår var jag rätt stressad eftersom att jag och Gurra hade var sitt kök under våra tecken där vi även hade var sitt lag som vi tillsammans med skulle tävla om att göra den godaste currygrytan...behöver jag nämna att jag inte direkt är sugen på currygryta sedan dess?
Och inte nog med drömmarna...jag brukar associera saker med mitt illamående då jag har magsjuka och eftersom denna sjuka även har inneburit många toatillfällen så har jag även nu associerat en sak med det... Mitt nagellack...


Jag mår illa bara av att titta på det och hoppas på att jag orkar ta bort det idag så att jag slipper må mer dåligt än nödvändigt... Bläää.
Nu ska jag vila lite till och kanske även beställa hem Skilda världar DVDn ;)

Katta

1 kommentar:

Tina sa...

Jag hade också tänkt köpa skilda världar Dvd:n :)))) såå hiimla kuul!!