onsdag 16 mars 2011

Idag har jag lämnat in kompletteringen från förra tentan som jag fick i måndags och sen ringde jag till mamma. Hon mår bättre men stannar till imorgon för att se hur natten utan hjälpmedel går. Jag håller tummarna så klart :)
Efter lunchen gick jag, Anna och Emeli ut på en 1,5 timmes promenad och just efter det så drog jag och Gurra på gymet. Jag sprang 2 km, rodde 1 km och tränade lite annat smått och gott. Helt slut var jag så vi åt en pizza från Värdshuset till middag ;)


Jag tyckte att den var riktigt god och helt gräddad ;) Burträskarn hette den :) Den rekommenderas starkt!
Efter middagen gick jag och mötte upp min arbetskollega Sofia och vi drog till Kvarnberget där vi har skött liften åt ungdomarna. De var bara 9 st tyvärr men det blåste rätt rejält i backen så...
Nu ligger jag i soffan under filten och värmer mig innan det är dags att sova. Imorgon ska jag börja skriva på nya tentan, städa, träna och förhoppningsvis umgås med Anna också!
Sov gott allesammans!

Katta

1 kommentar:

Emmeli sa...

Men söta, söta kvinna! Ja man kan ju hoppas! :)Gud vad god pizzan såg ut!!!! Spara en bit åt mig nästa gång! :)