måndag 7 mars 2011

Har haft en toppendag idag!'
Först och främst så sket jag i att åka till Umeå på föreläsningen (trodde att den var i morse och fick faktiskt inte upp ögonen. Var HELT död. Men den var visst på eftermiddagen och då hade jag ändå inte hunnit hem till jobbet så jaja.) sen drog jag mot Brännfors och körde skoter. Själv. Riktigt härligt var det!!!
Efter skoterturen så drog jag hemåt, lagade lunch och for iväg till mormor och hjälpte henne med några saker innan jag begav mig hemåt igen för att plugga och laga middag innan jobbet. Jag har verkligen ett roligt jobb! Ikväll gjorde vi fruktsallad med glass som vi åt med massa chokladsås och så spelade jag en biljardmatch med en ungdom samt pratade en massa med de andra. Riktigt kul är det :)
Morgondagen bjuder förmodligen på skoteråkning och så hoppas jag på andra trevligheter också :)
Nu ska jag sova för Gurra åker tidigt imorgon bitti :)
Förresten så köpte jag en ny kaffeburk i Umeå i helgen. Visst var den snygg?
Före
Efter
Och en sak till - här framöver ska jag visa hur jag gör mina naglar!! Det är skitenkelt ;)
God natt allesammans!

Inga kommentarer: