fredag 11 mars 2011

Idag är jag helt ledig. Jag har sovit ut, sett på lite olika program, varit på gymmet och avklarat 3,3 km på löpbandet vilket jag tycker var bra då jag sprungit typ en gång sen förra våren... Väl hemma igen så åt vi lunch och sen har jag dammtorkat och dammsugat. Nu ser jag på en TV4-dokumentär - Den svenska drömmen. Thorbjörn Holmlund är en av alla med drömmar.


Jag gillar verkligen hans idé och det har jag alltid gjort. Jag kommer definitivt att besöka hans älg när den väl är klar :)
När programmet är klart blir det att skura och sedan duscha. Ikväll blir det surströmmingsfest hos Tina och Pär!
Förresten - nån bet mig på höften igår här i soffan. Ett stort bett blev det också. Vem kan den skyldiga vara?


Bettet är större än ett brämsbett!!
För övrigt undrar jag om Delicatobollarna har gjort blixtarna som är ovanför bettet... Tur att jag har börjat träna igen.....
Hej svejs!

Katta

Inga kommentarer: