söndag 6 mars 2011

Just nu är det Big Brother på tv:n men jag ligger i soffan och har trått lite glass och tittat på helgens bilder.
Naturligtvis hade vi inte med oss systemkameran för vi ville ju inte att den skulle förstöras...så vi hade bara med oss gammkameran. Men men!
Här kommer lite bilder:
Fredagen började med lite Dark Tranquillity. Lite väl mörkt å skrikigt för mig men ändå helt okej!
Sedan blev det U.D.O...
 ...som var riktigt bra faktiskt!
Träffade trevligt folk också så det var ju kul!
På lördag var vi som sagt ute på en promenad och kollade in snöborgen vid kajen, sen vidare och fika och sedan iväg till Clara som hade besök av sin mamma under veckan. Jag hann ta ett fint kort denna fining, som hade på sig t-shirten som vi köpte till honom på marknaden :p
På lördagen var det dags för helgens höjdpunkter på spelschemat.
Först ut var Summoned Tide som självklart var toppenbra!!
Och efter ST var det dags för TNT.
De var riktigt bra och jag tänkte bjuda på en video sen få se ;)
Det var som sagt dessa grabbar på senaste bilderna som satt nere i hotellobbyn idag då vi skulle fara...och så åkte vi hissen ner med bassisten...han som för övrigt var trevlig ;) Synd bara att jag var för feg för att gå dit...
Nu ska vi se kvällens avsnitt av Solsidan!
Imorgon är det skola i Umeå igen. Det kändes lite tungt på väg hem från Umeå nu ikväll då man insåg att det bara var 10 timmar tills man skulle börja köra dit igen......
Hej hopp!

Inga kommentarer: