söndag 27 mars 2011

Jahapp, då var det dags att skriva igen då... I fredags jobbade jag kväll och larmet på jobbet lyckades gå flera gånger om och jag hann nästan känna att jag hade blivit kompis med Jon (självklart kommer jag ihåg vad han hette efter alla samtal) på SOS innan det till slut ordnade sig tack vare hjälpen från Matte :)


Igår var jag peppad till tusen inför en kväll med Anna, Emeli, Simone och Malin...


Det var supertrevligt och vi fick jättegod mat!!! Synd bara att jag hade så oooerhört ont i magen och fick sedan feberfrossa...men vi måste absolut göra om en sådan trevlig kväll!! :))
Väl hemma så la jag mig under både filten och täcket med tjocksockar...inte så otippat att jag hade feber direkt...så det blev en Alvedon och när jag vaknade i morse hade jag fortfarande feber så efter ett tag blev det en Alvedon till. Jag har nyss lagt mig i soffan och fått i mig lite fruktsoppa, första måltiden sedan igår. Men nu vill jag bara bli frisk för vad händer om jag är sjuk imorgon? Det känns jättejobbigt om det skulle bli så för då blir tentan inlämnad för sent också :/ Men vad gör man?!?! Febern går inte ens ner med alvedonen...
Nåja nu ska jag sluta gnälla...
Ha en toppenkväll allesammans! :)

Katta

Inga kommentarer: