tisdag 22 mars 2011

Gårdagens skola gick bra och jag fick skjuts av en klasskompis till flygplatsen så att jag kunde hämta bilen där och drog sedan vidare till C o P där jag tillbringade natten. Jag och Clara spelade tv-spel till kl 23 så i morse var jag lite trött efter att ha suttit på helspänn och spelat haha!
Idag har vi haft examinerande redovisning och jag hoppas att det gick bra :)


Eftersom vi blev klara så snabbt idag också så körde jag faktiskt till Bjurholm och hälsade på mina f.d arbetskollegor... Det var jättetrevligt att träffa dem och de få barn som var där! Jag åt upp deras mellanmål (stackars barn :p) och drog mot Umeå igen för att hämta Gurra på flygplatsen :)
Mellan Bjurholm och flyget hann jag först köra förbi mitt och Gurras tidigare hem


(huset/gården i Östervik) som var sig likt (iaf utvändigt) samt testa ett par jeans på Strömpilen som vi köpte på hemvägen ;)
Väl hemma så lagade Gurra, som är snäll, middag och sedan löpte jag en sväng och plockade då upp Anna hemma hos henne och sedan gick vi runt byn och sedan joggade jag hem och gjorde drygt 100 situps och en massa andra träningsgrejer...nu är jag på gång känner jag!! ;)
Men nu ligger jag i sängen och ska sova så god natt nu allesammans! :)

Katta

Inga kommentarer: