torsdag 17 mars 2011




...idag hade jag tänkt börja med tentan men jag har så himla mycket huvudvärk och har inte alls varit pigg idag. Det var kanske för att jag stod ute i kylan igår kväll... Så jag har legat i soffan hela dagen typ. Jag har visserligen lagat lunch och middag, städat toan, stökat undan och bytt sängkläder. Men där tog orken slut så dammsugningen får jag ta tag i imorgon. Eftersom att träningen uteblev idag så gick jag och Gurra ut på en dryg timmes promenad med lille Helmer som vi lånade med oss :)


Väl hemma igen så tog jag mig en dusch och la mig i soffan igen. Här ligger jag fortfarande... Vi ser på Lyxfällan just nu och sen blir det Big brother.
Fick förresten svar på kompletteringen och fick Godkänt. Fick en massa påbackning om att jag måste vara grundligare och skriva som att jag verkligen förstår det jag skriver. Men va fasen jag fattar ju inte så då kan jag ju inte göra det heller :p
Nu ska jag kika vidare.
Just ja - mamma är hemma nu få se! :)))

Katta

Inga kommentarer: