lördag 12 mars 2011




Igår var vi och åt surströmming hos Tina och Pär vilket var mycket trevligt :)


Idag var det tänkt att vi skulle till Umeå på Simon och Renées inflyttningsfest men Anna blev sjuk och då kändes det inte lika kul att dra dit så så for jag istället med Tina till Rotsjön.


Vi drog ut med Tinas skoter men då dog den naturligtvis. Tur nog när vi just precis kört ner på bilvägen...


Tinas pappa kom och vi fick bogseras hem och Tina fick styra skotern haha!


Väl hemma hos Tinas föräldrar igen så fikade vi en massa i solen och Tina lekte i snön ;)


Sen körde vi tillbaka till Burträsk och jag skulle bara hem för att byta kläder och sedan äta på Värdshuset. Men vad tror du händer då? Jo just när jag ska fara så ser jag att Zeus sitter på hallmattan och tänker kräkas...då springer jag dit för att he ut han men då kräks han just...i mina nyaste dyra skor!!!!!!!!


Då blir jag så upprörd när jag ska berätta det för Gurra att jag spottar ut tuggummit och trampar in det i socken!!!!!


Jajja!! Väl framme på Värdshuset så åt jag husets pasta och det var gudomligt gott!!!!!


Tina tyckte att pizzan var okej...


Nu har jag och Tina spelat Wii, både Sports och Super Mario. Just nu ser vi Melodifestivalen. Så tragiskt värdelöst!!
Nåja, ha en fortsatt toppenkväll allesammans! :)
Katta

1 kommentar:

sjuklingen sa...

haha, förlåt men jag MÅSTE få skratta när katten spyr i din sko! ;P