torsdag 3 mars 2011

Har haft en toppendag idag!
Eller ja först var det inte en toppendag då jag insåg att bilen inte startade trots att batteriet var fulladdat! Men men, jag hade ju Volvon så jag kunde ju starta den med startkablarna innan vi fick oss iväg mot Brännfors och skoterkörning!


Underbart väder (trots blåsten) och underbart sällskap av Anna :)






Väl hemma igen så duschade jag av mig och blev upphämtad av Josefin och Linda. Vi begav oss ut mot Kvarnbyn till Robert :) Vi fick gott kaffe och mycket trevligt sällskap :))
När jag kom hem så diskade jag bort, dammtorkade och dammsugade innan middagen! Nu är det städat och klart inför helgen = skööönt! Då kan vi åka iväg i lugn och ro och lämna huset till husvakterna ;)
Nu väntar jag på Anna så ska vi hitta på nått men jag måste fixa naglarna först...
Hej hopp!

Inga kommentarer: