måndag 21 mars 2011

Har inte haft tid med bloggen i helgen men kortfattat den med att den var toppen, som alla helger :)
Fredagen spenderades med Anna hemma hos Sara :)
Lördagen åkte jag ner till Håknäs, en by utanför Umeå för att hälsa på Sofia och hennes karl :) Det var supertrevligt och jag fick oerhööört god mat. Faktiskt det godaste jag någonsin ätit! Var så inne i ätandet att jag glömde bort att ta kort på maten :p Men vid efterrätten kom jag ihåg kameran:


Efter en sen kväll (efter kl 3 hör å häpna!) så la jag mig och sov. Och vem sover inte gott i ett rum med så här läckra och bra LP-skivor på väggen? ;)


Och när jag vaknade igår så åt vi frukost och satte oss ute på bron och solade vilket var jättehärligt :)
Väl hemma i Burran igen så drog jag ut på sjön för att åka skidor...


Synd bara att spåren hade tinat rejält och att vallan inte blev rätt i värmen (men toppen i skuggan - även spåren)... Var det årets sista skidtur mån tro?


Igår kväll blev det badminton och jag fick vinna en match!!!!! :D
Jajajajajaa...nu sitter jag på bussen på väg mot Umeå och skola. Just nu i Mickelsträsk.
Ha en toppendag allesammans! :)

1 kommentar:

d sa...

lite sent svar men, upptäckte nu att jag hade missat att svara!

köp en onepiece! den är fan underbar. har min varje kväll efter jobbet. bästa köpet jag gjort!