torsdag 31 mars 2011

Igår kände jag mig så pigg men idag har jag ett bakslag igen :(
Jag tror inte att jag har feber (har inte kollat) men mår illa och är heeelt slut.
Måste bara få visa så söt Zingo är haha.
Han såg jättetjock ut och som han låg haha. Synd bara att det är dålig skärpa när man zoomar med iPhonen.
Zeus är mest ute hela tiden så han hinner man inte ta nå kort på :p
Idag fick jag brevet från skatteverket och jag hoppade till av glädjen! Jag ska få igen mer än jag nånsin har fått och det betyder att sommaren förhoppningsvis är räddad! (okej nu tror ni att det är stora summor det handlar om men det är stort för mig. För en annan är det förmodligen inte mer än en halv månadslön haha!)
Nu ska jag strax äta lunch och sedan hoppas jag att jag ska orka läsa lite inför nästa veckas skola. Det blir som att när jag har läst ett tag så mår jag illa :/
Jag fick förresten bort nagellacket igår och det känns sååå skönt!
Nu ska jag bara avsluta med ännu en bild på sötZingo ;)

Inga kommentarer: