måndag 26 juli 2010

Usch vilken morgon haha. Det började inte bra alltså. Jag klev upp och släppte ut katten och när jag ska tillbaka till sovrummet så slår jag i tån i trappen och den gör jätteont fortfarande! På samma fot som jag gjorde illa under fotbollsträningen. Jag låg i sängen till kl 12 eftersom jag väntade på att mina hormoner skulle få visa upp sig genom att ge mig månadens dos av finnar, slutklämmen av pms:en, magont samt tröttheten. Och javisst, här ligger jag nu. Trött, svullen och irriterad :) Ja jag var ju tvungen att göra en glad :) eftersom att det faktiskt är något jag också är lycklig över. Alltså att ha detta elände varje månad. För det mina kära vänner, det kan jag tala om att det är banne mig inte kul att inte ha det heller. Då är det som att alla hormoner bara ligger och groooor inom en. Nä slutpratat om sånt nu! Vad ska jag göra idag? Jag vet inte riktigt än men jag är lite sugen på att fiska faktiskt. Fast jag har en känsla av att det är för myggigt ute för mig så här när regnet ligger i luften. Gurra har varit duktig och tvättat, diskat och bytt sängkläder :)
Jag har förresten ett oerhört sug efter att köpa klänningar. Jag tror att jag är sjuk. Och på tal om sjuk. Igår kväll fick jag för första gången på länge ett typ astmaanfall. Inte anfall kanske men jag tappade typ rösten helt och kunde knappt andas. Jag letade efter bricanylen (som är lite väääl gammal men va tusan) men hittade den naturligtvis inte så jag fick härda ut ett tag innan det blev bättre. Jag tog även nässpray vilket hjälpte så pass att jag kunde andas liiite bättre i alla fall. Jag tror att jag fick nån allergiattack eller nått. Fast å andra sidan var jag förkyld igår också men det är mycket bättre idag!
Nu ska jag inte skriva så långt för det är så jobbigt att läsa. Jag uppdaterar väl senare istället :)
Hej svejs!

2 kommentarer:

Nadja sa...

Vi väntar...... men känn absolut ingen press!

Simone Wennberg sa...

Du skulle bara veta hur mycket jag hatar dem! hahaha. Vi borde typ träffas snart tycker jag, om än bara sita och fika eller nått:)