tisdag 27 juli 2010

Monopol är ett av de roligaste spelen någonsin. Jag, Anna och Gurra har spelat ikväll. Först en omgång då Anna olyckligtvis lyckades vinna över oss men sedan spelade vi en till gång, bara jag och Anna... Och gissa vem som vann då? Den här snygga tjejen
(varför ser jag flint ut och varför ser håret så fett ut då jag duschade för några timmar sedan? Och framförallt så ser jag oerhört STOR ut?! Hahaha)
 Hur som helst så spelar vi ju Monopol med bankkort...det är lite tråkigare på det sättet att man inte sköter sina pengar på samma sätt men det är mer realistiska summor man spelar med. Det är som att man börjar som en stor affärsman/kvinna med 15 miljoner kr. Inte så dåligt...
Jaja, nu ser vi på Blair Witch Projekt innan det är sängdags.
Just ja, jag bor med två (egentligen tre men Zingo var ute) slöfockar som sover i princip hela dagarna...
Gurra...
...och Zeus... Som för övrigt gör att mina svarta mattor är konstant vita... Men det gör inget när han är så gullig ;)
I morgon kanske det blir Boliden en sväng. Jag ska i alla fall försöka jogga och se hur foten mår.
God natt!

1 kommentar:

Muggan sa...

he he, tillåt mig att småle lite åt det fantastiskt vackra fotot på dig ;)