lördag 3 juli 2010

Fredag.

Dagen har bestått av att hjälpa mamma med att få upp saker hos mormor i hennes nya lägenhet, handla mat och gjort en kycklingsallad till morgondagens knytkalas, lagat middag och vilat en stund. Sedan bar det iväg på fotboll i Ljusvattnet med Maria.
Sara kom dit också. LIF spelade mot Bergsbyn och de vann med 3-2 om jag inte minns helt fel ;) Efter fotbollen drog jag hem och efter en stund kom Empan och Conny hit och lämnade en billaddare till min mobil som jag köpte av henne för ett tag sen :) Efter det så har jag tagit bort gammalt nagellack och ersatt det med nytt på både händer och fötter. Jag har dessutom peelat fötterna. Jag ska peela händerna imorgon. Ja, imorgon drar vi iväg! Jag är så uppe i varv att jag nog inte kommer att kunna sova så bra i natt. Hmm. Vi börjar som sagt resan ner mot söder. I morgon ska jag vara i Gnarp tillsammans med alla underbara kollegor och på kvällen så drar vi antingen vidare mot Järvsö eller stannar och träffar Rebecca och Jonas beroende på var de är. Sedan är planen att vi ska dra från Järvsö mot Orsa, bland annat till björnparken, Särna i Älvdalen och sedan till Dalarna och kolla runt siljan där det är så vackert! :) Men vi får helt enkelt se vad vi är sugna på när vi väl är på väg. Det ska tydligen regna på söndag :( Det regnade förra året vi var i Järvsö också :( Nåja, nu ska jag hoppa i säng och försöka sova i alla fall. Trots att jag ser på Grudge just nu och det är väldigt intressant även om jag tror att jag har sett den förr.
Ha en trevlig helg allihopa!!!

1 kommentar:

mäls sa...

jaaaa, självklart är vi också skitpeppade!! Det ska bli sååå kul :D :D