lördag 24 juli 2010

Ååh, jag trodde typ att jag var med i Dolda kameran, men tydligen inte hahaha. Det var bara Facebook som hade fått släpp. Först fick jag en "Vänförfrågan" som jag svarade på, av Chris från NR. Sedan fick jag en "Vänförfrågan" från Kee Marcello. Jag blev då lite misstänksam men kollade noga och Gurra hade ju endast fått ett "Vänförslag" vilket gjorde att jag naturligtvis svarade på min förfrågan haha. Och vad händer då? Joo, helt plötsligt står det "Vänförfrågan har skickats" och det går inte att ta igen haha. Kul. Jag känner mig ungefär som en stalker eller nått. Ja va faan, skit samma. Nu är klockan alldeles för mycket och jag har varit alldeles för lat idag. Jag börjar må lite bättre men nu ska jag sova så att jag orkar mig upp för att titta på sockencupen imorgon och sedan dra på fotbollsfest i Ljusvattnet. Jag vet att det finns skönhetsfel på bloggen. Det är upplösningen som gör det...hmm. Jag måste försöka fixa det senare på något sätt men just nu orkar jag inte :)
God natt!

Inga kommentarer: