söndag 25 juli 2010

Det är en lugn dag idag vill jag lova... Igår var jag först på Sockenmästerskapen med Maria (Sara och Hanna kom sen också). Det var Mjövallen, Burträsk U, Burträsk A, Bygdsiljum, Renbergsvattnet, Ljusvattnet och Örnvingen (Kalvträsk) som spelade mot varandra. I olika grupper också men... Jag kanske har glömt något lag också? Hur som helst så var i princip hela Burträsk där och tittade på... Kul med mycket folk! :)
Jag missade finalen men fick veta att Ljusvattnet vann, så det var ju roligt :)

Efter sockenmästerskapet så hade jag en supertrevlig kväll i Ljusvattnet igår med mycket trevligt sällskap av alla fotbollsfantaster ;)
Karros sko gick mitt itu efter lekarna...

Någon fick ta min kamera och någon tog många fina kort ;)
Jenny hade med sig fickpluntan och vi smakade...
Vem har tagit kortet och är detta ett lag? haha jag hänger inte med :p
Tina kom också! :)
Fest i dommarrummet...
Där inne höll vi till :)
Det var fint ute på hemvägen :)

Aaahh, nu åskar det skitmycket!
Det small rejält nyss!!
Hej svejs!

1 kommentar:

rebecca sa...

Så mysigt!