fredag 16 juli 2010

Rockweekend 2010.

Pust. Jag har visst inte hunnit blogga så mycket denna vecka. Har haft fullt upp. Som vanligt ;)
Här är i alla fall lite bilder från Rockweekend:

På onsdagen var alla taggade
Simone skulle hoppa?
Simon
Malin och Simon
Värst va glad Simone är hahaha :)
Maaaaat
Mera mat
Tur att vi hade husbilen då det blev kallt på kvällen...
Andreas och Simone
Det fanns en badstrand också...
Dag nr 2
Simon, Simone och Andreas
Malin
Kattis och Malin
Simone ? hahaha
Och Simon ? Skitglad :)
Jag trodde att det var ZZ Top men det var visst ZZ Rock...
Ante och Gurra
Danger Danger var jäääääkla bra. Som förväntat :)
Simone
Jag älskar Malins bikini...
Och Simones brillor :)
Over the Rainbow
Twisted Sister :)
Jag låg på soffan på mornarna och vilade :)
Sebbe...jag säger bara...Sebbe... :)
Ja just ja, jag var ju också med på resan...
Kamelot :)
Sista kvällen och det var alldeles för varmt ute...

Nu ska jag ta mig i kragen och ringa till Anna. Jag var ute på en joggingtur före middagen och nu är jag heeelt slut. Hoppas att jag inte somnar allt för tidigt ikväll. I morgon kommer fler bilder från veckan. Igår var vi bland annat och fiskade. Jag fick min första gös någonsin och blev rädd för den...
Ha en trevlig fredagskväll allesammans!

1 kommentar:

Simone Wennberg sa...

Alltså hur fan ser jag ut på de första korten?
typ som en seriefigur med oändligt lång haka! hahaha, så jävulskt..