tisdag 20 juli 2010

40-årsfirande.

Tiden går så snabbt i sommar. Jag hinner inte ens vakna om dagarna så är det redan kväll känns det som. Det har varit fullt upp hela sommaren med födelsedagar hit och dit, firande av annat slag, fotboll, värmebölja som gjort att jag har haft solsting ca. 3 ggr hittills osv. Jag hinner aldrig göra det jag har tänkt. Idag håller jag mig till exempel inomhus eftersom jag är helt slut i huvudet med allergi och värmesjuk typ.
Hur som helst så var vi i alla fall på 40-årskalas i Innersjö/Yttersjö i söndags. Nicke var födelsedagsbarnet och det var en riktigt trevlig fest med mycket trevligt folk :)

Nettan lagade gomat'n

Vi hade det bra på stranden...

Dags för vattenskidor och wakeboard...


Jag skulle testa för första gången i mitt liv...
Jag kom i princip inte längre än så här så det finns inga bättre bilder.....
Gurra hade det bra på bryggan...
Festen på Göstas loge drog igång...och vi med den...
Vilka hade lagat maten om inte Nicke själv (och Nettan kanske? :) Supergott alltsammans!!

Pär med barna :)
Jag och Matte
Chatarina med senaste tillskottet i familjen :)
Folk...


Grabbarna i mitt lag under musiktävlingen. Temat var inte hårdrock så vi vann inte.....
Partypinglorna Malena och Nettan dansade natten lång! :)
Mer folk :)
Hur kan det komma sig att man aldrig ser två karlar dansa tillsammans?.....
Owe, Gurra och Fredrik :)
Vatten är underskattat :)
Det är insidan som räknas va? :)
Syskonkärlek :)
Jag och Owe :)
 
Gurra och Malena hade fullt upp :)

Även Gurra och Nettan :)
De fann varandra även denna kväll, de där två ;)
Det var ös på dansgolvet och Nickes skor rent utav lyste :)
Lars och Nicke :)
Gurra åt kvällsmat :)
Matte, Gurra och Nicke :)

Igår var vi lagomt slut men stannade hos Nicke och Nettan hela dagen och blev bjudna på både go'fika och god mat igen :) Fick även med oss rester hem. Förstår ni hur lyxigt DET är?! Tack för en trevlig fest alla inblandade :)

Jag insåg nu när jag tömde kameran att jag har en del bilder från i helgen och förra veckan men jag får ta och försöka sammanfatta det imorgon eller senare ikväll :) Nu ska jag och Gurra spela lite tennis. Men bara lite för ikväll är det fotbollsträning och jag är så fruktansvärt lemmen efter att försöka få mig upp på wakeboarden så att jag knappt kan röra mig...
Ha en trevlig dag allesammans! :)

Inga kommentarer: