onsdag 21 juli 2010

Kvällsjobb.

Jag hann träna fotboll i ca. 10 min i kväll innan jag trampade snett under kvadratövningen. Nu ligger jag med en stukad fotled och en uppsvullen fotknöl. Är det ett skämt eller? Tydligen inte. Jag köpte mig en rejäl godispåse och som tur var så hade jag redan hunnit hyra två Wallander-filmer som vi har sett klart nyss. Nu ska jag försöka sova för i morgon bär det av mot Brännvattnet och familjen Lindgrens stuga. Det ska tydligen regna men jag hoppas ändå på att det blir lite finare väder. Fast va fasen spelar det för roll då jag ändå inte kan göra något med foten. Hmm. Hur som helst så kommer det en massa bilder på torsdag eftersom att jag inte orkar ladda upp några nu. Vi ska ju nämligen övernatta med husbilen där i Brännis. Jag älskar husbilen :)
God natt allesammans! :)
Eller okej då...bilderna kommer väl nu då...
Det började med spelkväll hos Anna. Först Rummykub och sedan M.I.G.
Jag vann ;) Den gången i alla fall...
Vi for på världens finaste badstrand där jag har spenderat somrarna under hela mitt liv. Långnäset :)
Vi spelade beachvolleyboll på dagen men även på kvällen. Med en massa folk från Burran som jag inte har någon aning om vilka de är, men roligt var det! Även om vi förlorade ;)
För er som inte tror på spöken. Pröva att ha Simone som tidningsbud så kommer ni att bli lika rädda som jag... :D
Jag och Anna drog på Komministerparken (kyrkans sommarlokal typ) en kväll och kikade på Empan och resten av alla fantastiskt duktiga tjejer som sjöng :)
Helt plötsligt har det gått hela 7 år. Var har tiden tagit vägen? Vi firade genom att käka god mat på Westmans i Bygdsiljum :)
Sara fyllde år också. Hela 22 år. Gammgäddan min :) Vi blev bjudna på en massa god mat och gott fika också :)
Födelsedagsfirandet fortsatte i Sara och Nickes hus där vi spelade Vem vill bli miljonär :)

Näää, nu ska jag allt sova :) Glöm inte att kolla resten av inläggen här nere ifall ni har missat något ;)
GOD NATT!

Inga kommentarer: