tisdag 27 juli 2010

 Enchiladas till middag var inte helt fel kan jag lova...
Det är första gången jag gjorde det så det blev inte lika bra som när jag blev bjuden på det men nästa gång så :)

Idag har jag varit ute på en joggingtur/promenad när jag vaknade (typ kl 12). Jag var nämligen vaken tidigt i morse och fick typ ett psykfall av stress eller nått. Tog två Novalucol och somnade efter ett tag men då hade jag redan hunnit vara vaken i nån timme. Efter jag hade varit ute en sväng så drog jag och gjorde lite ärenden på byn, tvärfor till mormor och hämtade ett par byxor och sedan drog jag hem. Jag och Gurra är soffmänniskor som brottas mot allergi, huvudvärk och trötthet just nu. Inte kul!
Jag har även sett på Supernanny och just nu är det Cesar (han som pratar med hundar). Riktigt kul att se på. Eller kul kanske var fel ord men bra då :)
Nu ska jag kika vidare och umgås med Gurra.
Hej svejs!

1 kommentar:

Simone Wennberg sa...

Jag jobbar ju som sagt var på natten/morgonen så jag är ju ledig varje dag:D