torsdag 22 juli 2010

Hemma igen!

Kom hem för en stund sedan från Marias stuga. Det kom en liten regnskur igår just när vi tänkte börja grilla men vi hann inte börja så vi väntade en halvtimme extra och åt sedan en underbart god middag. Efter middagen så spelade vi spel och Thea hade målat Maria och Jon till först en katt (Maria) och en stridsman (Jon) sedan var bägge katter. Gurra antog en utmaning i ett av spelen vilket innebar att en motspelare (i detta fall Thea) skulle få måla skägg och mustasch på honom. Riktigt snyggt blev det ;)
 Vi grillade vid vår husbil så vi hade tak över.
 Stridsmannen med sin katt...
 Stridsmannen som blev en katt...
 Vi spelade ett spel som hette "Trodde du ja".
 Resultatet ;)
 Vi avslutade med Alias :)
Idag lyckades jag naturligtvis slänga bort en vobbler samt tafsen när jag skulle fiska där borta. Jag försökte med hjälp av en gummibåt ta mig ut och få loss det men gummibåten ville bara blåsa iväg och jag med den. Det slutade med att jag hoppade ner i vattnet och råkade dra av linan. Typiskt. Nu ska vi i alla fall käka lunch och sen får vi se vad som händer. Crash Diet ska spela på Trästocks ikväll så man kanske drar dit då :) Det är inte förrän 23.45 men :)
Ha en bra dag allesammans!

1 kommentar:

Fiskarmästarn sa...

Om jaaaaaaaag hade varit med så skulle du ha haft kvar både wobblers och taffs vid det här laget :D SKRYYYYYYYT