tisdag 10 november 2009


Tisdag

Här ligger jag och fryser i soffan efter en lång skoldag. Nä nu ljög jag. Egentligen var skoldagen väldigt kort men den var dryg. Lyssna på redovisningar två lektioner och oförståelig matte en lektion.
Jag och Maria gick ut på en promenad efter skolan och sedan for jag och handlade lite innan jag begav mig hem igen och lagade middag. Efter middagen la jag mig här och har fört över lite bilder och haft besvär med internet. Nåja, tänkte i alla fall uppdatera med lite bilder. Först från Halloweenfesten som vi hade här på fredagen för två helger sedan:

Efter det har vi LIF-festen som var på lördagen för två helger sedan:

Sist men absolut inte minst...klassfesten som var i helgen, med 70-talstema:



Nu är det snart dags för Ugly Betty och sedan Desperate Housewives!
Ha en trevlig kväll allesammans!



1 kommentar:

mija sa...

kul med massa bilder :)
men lägg upp dom vanligt istället för nu kan man inte få dom stora ju :(