måndag 9 november 2009

 Måndag

Oj oj oj vad dålig jag har varit på att skriva här på sistone. Har helt enkelt inte haft tid.
Hade i alla fall en mycket trevlig helg innehållande Brännforsbesök på fredagen med gratis god middag av Britt, lördagsmiddag med Empan och Marie...även där fick jag gratis god middag lagad av Marie. Hockeyspelande på allmäna tiden med Marie och sedan klassfest med 70-talstema och polisrazzia, så nu finns man filmad av polisen. Härliga tider! Jag var ju dock nykter så mig kan de ju inte ta för något haha. De tog ingen annan heller för den delen men.

Idag har det varit en lång skoldag. Först matte, sen engelska med massa läsning och efter det svenska med massa läsning. Okej egentligen kanske det mest blev prat på svenskan men. 

När jag kom hem lagade jag klyftpotatis och fläskfilé. Fläskfilén blev torr som aldrig förr men med ett kilo bearnaisesås på så gick det minsann an! Efter middagen for jag och köpte en plopp och har sedan dess räknat matte ihop med Gurra ända fram till nu. Jag har självstudier på skolan imorgon så jag måste ju förstå vad jag ska göra. Det är inte lätt ska ni veta...inte för någon som jag!!! 


Nu ska jag hoppa i säng och läsa lite innan det är dags för en till skoldag!
Sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Katta. Du jag skulle gärna vilja ha igen min klocka och örhängen. Om du har vägarna förbi bure så kan du ju lägga dom i våran brevlåda i en påse. /Rebecca