måndag 2 november 2009

Måndag

Väckaren ringde 07.30. Jag klev upp 07.42, drog på mig kläder, satte in linserna och for ut på en morgonpromenad runt byn. Väl hemma igen duschade jag och bytte om, satte mig vid bordet och åt min gröt medan jag läste morgontidningen och nu har jag bänkat mig framför datorn sista stunden innan det är dags att dra till skolan. Jag trodde att jag skulle vara lika pigg idag som jag varit hela veckan då jag börjat dagen med en promenad. De dagarna har jag dock hunnit äta gröt före jag gått ut och klockan har ju varit runt 11-12 då, så det kanske är därför jag känner det som att jag bara skulle vilja lägga mig och sova igen...
Känns i alla fall skönt att börja skolan först 10.15 på Måndagar.
Nu ska jag ta hand om farmen på FarmVille.

Ha en fantastisk dag!

Inga kommentarer: