fredag 20 november 2009

Fredag

Igår satt jag in löshåret. Blev jättenöjd och ska bara färga ihop det sen. 
Efter helgen typ. Var också och hälsade på Moa vilket vad mycket trevligt! :)
Jag tror att jag håller på att bli förkyld igen. Jag säger bara: snälla låt mig slippa!! Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har varit förkyld denna höst. Har aldrig varit med om dess like. Blir att ligga hemma ikväll och verkligen hålla tummarna för att det inte blir värre. 

Håll tummarna för mig snälla! Har inte tid att bli sjuk nu!
Ligger och ser på senaste 3 avsnitten av Bonde söker fru som jag har spelat in på boxern. Man får då le i alla fall. Det är så roligt haha.
På återseende!

1 kommentar:

my sa...

1. lägg upp bild på håret ;D
2. om du ska till ikea nån mer gång - meddela mig!! ;)