onsdag 25 november 2009

Onsdag

Tänk att AIK alltid vinner när jag är och ser på. Så fantastiskt! :)
Jag är hemma idag också...väntar på att de ska ringa från vårdcentralen. Ögonen var lika äckliga i morse men jag hoppas att de ska ge sig snart. Det är då lite bättre nu på dagen mot för i morse. Tänk förresten vad mörkt det är så här mitt på dagen. Man kan ju tycka att det borde vara lite ljusare men icket. Nu ser jag på inspelade Ugly Betty från igår. Var ju självklart tvungen att spela in både det och Desperate Housewives när jag inte var hemma.
Nu ska jag se vidare och ladda upp inför samtalet med vårdcentralen. Måste för övrigt också anmäla mig till försäkringskassan idag så att jag får några pengar. Inte så kul att ha så här mycket frånvaro ska jag tala om. Jag vet inte hur det kommer gå.
Jag tror aldrig att jag varit så här sjuk, så här många gånger förrut. 
Just ja. Från och med på Måndag kommer jag vara fritidsledare två kvällar i veckan på Argus.
Hej hopp!

Inga kommentarer: