fredag 6 november 2009

Fredag

Idag har jag mest läst på skolan. Först en engelskabok, sedan en svenskabok och sen ett manus till en pjäs då jag hoppade in med b-kursen en sväng. 
Det var bara jag från c-kursen där idag så det var rätt lugnt.
Efter skolan drog jag hem och satte mig vid datorn och jobbade lite. Efter det drog jag till Brännfors och har varit med Sara hela kvällen. Kom hem strax efter 22 och nu ligger man här. Lekt lite med min farm på FarmVille och så sneglar jag samtidigt på Donnie Brasco som går på 1:an. Var lite fränt att den gick nu, endast någon vecka efter jag såg den första gången, på en engelskalektion. Den filmen rekommenderar jag verkligen. Tycker den är jättebra...sorglig är den allt.

Imorgon ska jag umgås med Emeli och Marie. Jag och Marie (Emeli också om hon är intresserad) ska fara på allmän och spela hockey imorgon kväll. Så jäkla roligt. 
SOM jag har längtat efter denna hockey!
Näe nu ska jag koncentrera mig på sista stunden av filmen och sen ska jag sova. OJ vad jag ska sova. Så skönt att få sova ut lite!
God natt!

Inga kommentarer: