måndag 23 november 2009

Måndag

Less på att vara förkyld var och varannan dag. Nu ska jag banne mig kolla upp vad som är fel! Jag tror att det är p.g.a vaccinet. Jag har inte smittat en enda person men jag själv mår dåligt lite då och då. Inte kul. För övrigt ligger jag i soffan och har pratat med mamma i telefonen om julklappar osv. Jag har då inga pengar att köpa några julklappar för så alla som förväntar sig något får nog bli besvikna då haha. Jag måste läsa på om USA till imorgon. Vi ska ha något på samhälls om det. Jag ska låtsas vara USA i någon globaliseringsfråga. Jag är så fruktansvärt kass på sådant. Jag kan i princip inte ett skit om USA haha. Nåja, jag fick just USA för att min lärare tyckte det var dags att jag började bry mig och lära mig saker som har med USA att göra.
Nu ska jag fika kvällsfika för första kvällen på länge. Sedan ska jag sova.
Imorgon ska jag se SAIK-Luleå. Jag fick ju en biljett för att jag är med i LIFs styrelse. Inte dåligt. Jag drar med mig muggan. Det blir nog trevligt!
God natt!

Inga kommentarer: