måndag 16 november 2009

Måndag

Det är som att jag har glömt bort bloggen. Inte bra. Har visserligen inte haft någon dator i helgen men. Har i alla fall haft en jättetrevlig helg i Sundsvall med fotbollslaget. Det var fullt ös på bussresan ner. Lite för mycket fest på fredagskvällen än vad som var tänkt. Det blev en trög lördag så vi skulle fara och göra massa aktiviteter. Det var riktigt kul med lazerdome och andra saker. På lördagskvällen blev det middag på hotellrestaurangen (om den nu hörde till hotellet...i samma hus i alla fall) och sedan förfest med massa sång på vårat hotellrum. Efter det blev det utgång och sedan efterfest. Vi var trötta och slitna på hemresan men det blev ändå lite ruter 7 och jag fick då vinna en gång i alla fall. 



Idag har det varit skola och nu ska jag skriva klart min novell. Det ni. Imorgon ska jag sätta in extanions igen. Så det blir stan hela eftermiddagen. Ska ladda upp med mat!
Ha en trevlig kväll!



Inga kommentarer: