onsdag 18 november 2009

Onsdag

Idag har det varit skrivarkurs hela dagen. Vi skrev första halvan och den andra lyssnade vi på en journalist. Det har varit en bra dag både för att jag äntligen är klar med min novell och att det var roligt att lyssna på journalisten. Kom hem runt 16-tiden och har pratat i telefon med Maria i över 1 och 1/2 timme. Vi hade mycket att prata om haha. I helgen blir det Bjurholm! 
Vet inte riktigt när men förmodligen på Lördag. På Söndag ska jag jobba lite i Umeå.
Nu ska jag se lite TV och invänta Sara som kommer och gör mig sällskap. Jag borde verkligen städa men jag orkar rent inte det. Blev förresten ingen hårförlängning som tänkt igår. Håret hade inte kommit men det kom idag så jag åker och gör det imorgon istället. Blir nog bra hoppas jag. 
Ska även hälsa på Moa! :) 
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: