söndag 22 november 2009

Söndag

Nu är jag hemma. Ligger i soffan och tar det lugnt. Sara var här en sväng också. Vi sa inte så mycket utan såg mest på Bridget Jones. Har haft en fantastiskt trevlig helg. Igår hann jag med att vara på tre ställen och träffa folk som jag saknat. Ibland är längtan tillbaka till Bjurholm stor. Jag missar så mycket tid med folk jag verkligen tycker om. Jag tycker om mina som jag har här hemma också haha. Jag hoppas att helgerna kan bli lite lugnare framöver så jag hinner umgås med alla! 
Nu ska jag lägga mig och sova. Imorgon är det åter skola igen!
My - jag ska lägga upp någon bild på håret sen när jag har färgat det i exakt samma nyans ;)
God natt och tack för en trevlig helg ni som bidrog till den! :)

1 kommentar:

Aina sa...

Hejsan =0)

Det var trevligt att träffas i helgen!!!

Ha en kanonfin vecka.

Hälsning från Aina i granngården....å nu menar jag inte före detta Lantmanna *L