tisdag 7 oktober 2008

Underbart.

Jag fick en tidig födelsedagspresent av min snälla jobbarkompis Maria (hon tillverkar smycken) idag!
Hon hade gjort ett halsband till mig, precis som jag hade förklarat för längesedan att jag skulle vilja ha!! Hon gav mig det nu så jag skulle kunna ha med mig det till Örebro imorgon. TACK!!!

Jag är för övrigt grymt trött idag och har legat och vilat sedan middagen.
Nu ser jag på Ugly Betty och måste ta tag i packningen inför Örebroresan.

Jag ska nog ta med mig datorn så jag kan sitta på internet på tåget.
Det skulle vara härligt att få tiden att gå lite fortare!

Jag jobbar till kl 14 imorgon och sedan bär det av till Skeå och sedan vidare till Bastuträsk och sist Örebro!

Hej hopp.

1 kommentar:

fanny rönnlund sa...

Jag vill också åka tåg! Det är nåt med tåg som jag gillar..

Grattis i förskott!