tisdag 14 oktober 2008

Örebro och 1 år äldre.

I Onsdags drog som sagt jag och Sara till Örebro för att hälsa på Lisa.
Vi har haft det jättemysigt.
Vi har gått på stan, partajat, badat, spelat Rummy och sett på film.
Vi såg både "Sex and the city" och "What happens in Vegas stays in Vegas".
Riktigt bra var det!!!

Vi kom hem igår till mamma och där firades jag på min födelsedag med tårta och pengar osv.
Det var trevligt!

Jag drog hem hit igår kväll och har bara slappat hela dagen.
Jag väntar på att få mina födelsedagspresenter från Gurra snart eftersom han inte kunde vara med igår ;)

Jag har färgat håret.
Håll i ratten nu...det blev mörkt igen...joo jag ljuger inte.
Men det blev fortfarande för ljust...måste färga en gång till.
Man kan ju aldrig veta hur det blir när man inte testar...
Men det känns bra med lite ombyte nu faktiskt!

Ikväll blir det att se Ugly Betty och Desperate Housewives samt käka marängsviss!

Imorgon är det åter jobb igen...i helgen blir det också jobb.

Tack för alla grattis som jag fått skrivna! :D
(orkar inte svara på allt)


Ha det så bra!

Inga kommentarer: