söndag 26 oktober 2008

Söndag.

Nu är det Söndag och här sitter jag framför tvn och ser på veckans Cheaters-avsnitt.
Jag har nyss anmält mig till LIF-festen och det gick bra, så det känns ju super!

Jag funderar på massa saker...nu är jag inne i en sådan där "göra-om-preiod" både på inredning och mig själv haha.
Jag skulle verkligen vilja göra något åt mina naglar.
Förr var dom så starka och fina men nu skivlar dom sig bara och går sönder hela tiden.
Även om jag förstärker dom med lack osv.
Jag skulle vilja gå på nagelmanikyr, men det är ju så dyrt.
Jag ska önska mig det i Julklapp.

På tal om julklappar så funderar jag på vad jag ska köpa åt alla...
Unda vad dom önskar sig.
Nåväl, det ordnar sig säkert senare.

Jag är ju också sugen på att julpynta redan nu.

Om ni vill spela ett (eller det finns faktiskt 2) roligt (roliga) spel så gå in på michelin.se och spela SuperG. Skitskoj, och man kan vinna saker.
Jag och Gurra spelade det förra året också, sen togs det bort i somras men nu finns det igen!

Jag och Gurra gjorde några delar av Högskoleprovet igår.
bara på skoj alltså.
Det gick faktiskt bra för mig...jag hade typ alla rätt på allt nästan!
Men i slutet då klockan nästan var 01.00 så började våra hjärnor tänka fel så vi skrattade mest åt alla felsvar, men skoj var det!

Nu ska jag se på mer tv och laga mig någon middag!

Ser framemot en ny jobbvecka...eller så kanske inte!
Jag har blivit lat nu när jag varit ledig så mycket...

Hej hopp.

Inga kommentarer: