onsdag 1 oktober 2008

Aaahh.

Jag är frustrerad.
Jäkla skit.
Jag stod och diskade när jag kom hem från jobbet då mobilen ringde.
Det var Rebecca, så jag svarade naturligtvis...
Jag pratade några sekunder och skulle lägga ner en tallrik i diskvattnet.
Det skulle jag inte ha gjort.
PLUPPPPPPPP!
Mobilen for rakt ner i diskvattnet.
Hejdå mobil.
Hejdå 3000 kr!
Hejdå alla nummer och allt annat som fanns på mobilen.

Kan man ha mer otur kanske?
Typiskt.

Det som var "roligt" med allt var i alla fall att på tal om gamla minnen så använder jag numera min gamla Nokia som jag hade i slutet av 3an i gymnasiet, och där finns det många roliga meddelanden att läsa. Jag har skrattat gott.
Men det är ett nummer som jag inte förstår vem det kan vara som har skrivit och det finns inte att söka på heller.

Nu ska jag sörja vidare och snart se på Idol.
Fasen, jag såg inte gårdagens avsnitt, men det kanske inte spelar någon roll?
Det är ju ändå Idol vi pratar om.
Jaja.

Skicka era nummer till mig ni som har mitt nr och läser detta.

Hej och hå.

1 kommentar:

Jess sa...

073-8270635 har jag alltid haft men aldrig fått något sms tillbaka när jag smsat dig, kanske inte rätt nr? :O