söndag 26 oktober 2008

LISTA.

Fem SKULLE
Skulle du vilja vara längre? Nä jag känner mig rätt lagomt lång
Skulle du vilja väga mer? Nej tack
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut? Inte arg, bara ledsen
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Självklart
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej tack

Tio KAN
Kan du röra på öronen? Nej
Kan du slicka dig på näsan? Nej
Kan du kolla i kors med ögonen? Ja jag är ju vindögd
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja det tror jag väl
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Nej
Kan du vara på fest utan att dricka? Jadå
Kan dina vänner lita på dig? Jao
Kan du tänka dig att pierca naveln? Nej vill inte ha det
Kan du suga? På klubbor ja
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Jo men det är svårt

Femton HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Jo
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
Har du ett syskon? Två äldre faktiskt...pojkarna
Har du varit full den här månaden? Jo
Har du någonsin haft sex med någon? Kanske
Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Hahaha ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Kanske
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Hahaha ja
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Ja, SKIT
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Nej
Har du haft sex med mer än tre personer? Nej
Har du ljugit på någon fråga än då? Nej

Tjugo VEM
Vem är din bäste vän? Det är väl alla mina närmaste vänner
Vem älskar du? Gurra, vännerna och familjen
Vem hade du senast sex med? Har jag haft sex?
Vem vill du bli full med? Vill jag bli full?
Vem är den bästa artisten? Finns många bra hårdrockare
Vem pratade du senast i telefon med? Maria just nu
Vem har du en liten crush i? Gurra
Vem är snyggast i världen? Jacob Samuel och Sebastian Bach + Gurra förstås
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Gurra
Vem är snällast i världen? Gurra
Vem vill du prata med? Alla
Vem sov du med senast? Gurra
Vem såg du full senast? Anna och Maria
Vem vet allt om dig? Alla mina vänner
Vem kysste du senast? Gurra
Vem kramade du senast? Gurra
Vem kan berätta allt för dig? Alla som vill
Vem kan du berätta allt för? Många
Vem hatar du? Ingen
Vad blir ditt namn baklänges? ANIRATAK
Har du gjort en snöängel i år? Nej
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Säger som Mia, på BB förmodligen
Har en dröm gått i uppfyllelse? Jaa
Har du någon gång testat karate? Nej
Första sporten du gick på? Fotboll eller hockey
Minimorötter eller pommes frites? Pommes
Vad längtar du mest till just nu? Nästa helg
Hur gammal har du tänkt bli? Jag ska leva för alltid
Har du haft vattkoppor? Jo
Vad drömde du inatt? Massa skumma saker. Jag var i Västerås med några kompisar (vet inte vilka) och vi liftade hemåt och körde förbi Örebro och Mora och allt var skumt. En kines som var skum sålde tandborsten som jag köpte på en affär. Sedan var jag helt plötsligt och pimplade och fick ett jättenapp och hämta slagkroken (eller vad det heter) och fick upp en STOR aborre. Sedan började jag bara ta fisken direkt med slagkroken utan pimpelspö och fick upp en JÄTTESTOR, ENORM gös, som såg ut som en röding med prickar. Den kanske vägde ca 30 kg eller nått. Helt sjukt var det, men nöjd var jag, och Anders var också nöjd över min insats.
Vilken tv-serie är bäst? Desperate Housewives, Oskyldigt dömd osv.
Vad åt du senast? Köttbullar, pommes, grekisk sallad och bearnaisesås
Höga eller låga strumpor? Olika för olika tillfällen
Vad är du mest rädd för i hela världen? Björnar och döden
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Om det finns något att läsa
Vad har du för färg på ditt påslakan? Svart och vitt
Bikini eller baddräkt? Bikini
Snyggaste läraren? Finns många hahaha
Är du mörkrädd? Ja
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? Ja
Riktig gran eller plastgran? Riktig
Tänt eller släckt när du ska sova? Släckt
Godaste drickan till frukosten? O'boy
Vill du bli president? Nej
Har du spelat tjej i en teater? Säkert när jag var liten
Duscha eller bada? Duscha
Har du gråtit i skolan nån gång? Många gånger
Hur tar du dig till jobbet? Med bil
Har du någonsin sminkat dig som punkare? Nej
Sjunger du på toa? Jo
Vilken färg har din jacka? Lila
Använder du långkallingar? Ja
Är du höjdrädd? Jo
Vilket land vill du åka till? Inget
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Högskoleprovet som jag och Gurra gjorde
Vad ska du göra NU? Spela Michelin SuperG och se på Gossip Girl
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, Gurra, eller vadå?
Har du sett din bästa vän gråta? Ja
Vilka vitaminer åt du när du va liten? Sån där flytande med typ en sol på
Har du fått någon komplimang idag? Jo
Har du varit med i en rättegång? Jo
Vilka språk talar din mamma? Svenska
Vilka länder har du bott i? Sverige
Senaste piercingen? Tungan
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår från Umeå
Gay? Nej
Har du däckat/spytt för att du druckit? Jo
Har du äggat någon? Vad fasen är ÄGGAT?
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nej
Suger det här? Ja, det tar ju HELA dagen!
Har du varit på stranden? Ja
Har du haft en stalker? Nej
Minns du din/dina musiklärares namn? Jo
Hur bra är din syn? Inte så bra
Har du varit på ett party? Ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nej
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? Haha, ja det kan man ju fråga sig
Har du varit utomlands? Ja
Har du sett din bästa vän naken? Nån kanske
Vilket är de bästa bröllopet du varit på? Minns bara ett, Ullis o Magnus, det var fint!
Var är dina syskon just nu? Ingen aning
Vad var den senaste drömmen du minns? Den inatt
Vilken tid gick du upp i morse? vid 12-tiden idag tror jag det var
Vad ska du göra i helgen? Nästa helg ska jag på LIF-festen, samt laga bilen
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Från Marie igår kväll: "Okej! Vi fixar det senare! Jag ska fira din ärofylldadag! :) puss!"
När va du riktigt sjuk senast? Förra helgen
Vem är den senaste kändisen du tog på? Jacob Samuel på Sweden Rock i år
Vad finns i din bakficka? Jag har ingen bakficka
Har du färglinser? Nej
Vad gjorde du kl 2 inatt? Jag sov
Vad är det första du gör på morgonen? Kissar
Vad ska du göra efter det här? Spela Michelin SuperG och se SLUTET av Gossip Girl !



JAA, det tog ju endast typ en TIMME att skriva, så LÄS!!!

Inga kommentarer: