söndag 19 oktober 2008

Mums.

Jag har magsjuka.
Ja eller nått i alla fall.
Jag mådde så fruktansvärt dåligt igår då jag var i Umeå hos Anna med henne och Maria.
Vi drog ut på TC men alltså jag mådde verkligen piss.
Inte för att jag hade druckit eller nått, utan rent allmänt i magen.

Gurra kom och hämtade mig och jag lyckades väl somna där vid 4-tiden imorse.
Tänkte när jag vaknade att jag nog skulle må jättebra...men ICKE.
Jag mår lika kasst idag förrutom att jag slipper springa på toan 1000 ggr/timme.

Jag har sjukskrivit mig imorgon och vilar nu upp mig i soffan framför Bingolotto.

Gurra är och handlar så vi får se om jag vill ha något mataktigt när han kommer hem.
Kanske lite Coca Cola i alla fall.
..............................................................................

Jag jobbade till kl 21 i Fredags och sedan drog jag in till Umeå och Anna.
Vi spelade in en egen låt.
Snacka om att vi är nya ABBA, eller hur Anna?
Ja men i alla fall så hade jag trevligt den lilla stunden jag hann vara tillsammans med Anna och Maria i helgen. TACK Anna för att jag fått bo hos dig tills igår!!

Nu ska jag fortsätta rensa alla tidningar (Norra Västerbotten) som jag inte tittat i.
Har tidningar som är från i Augusti.
Det är ju sjukt!!! Men men, jag vill inte missa att klippa ut någon som fyllt år eller något sådant.

Ha en trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer: