lördag 25 oktober 2008

Inställt.

Ja, festen nästa helg blir inställd.
Det var så många återbud så vi skiter i det.
Men det kommer kanske senare...får se!
Jag drar på LIF-festen istället.

Idag skjutsade jag Anna in till stan och hann träffa Marie och Caje en sväng.
Det var skoj.
Jag fick fina presenter av Muggan...TACK!

Stressade hemåt med en medköpt kebabtallrik för att dra på "föreläsningen" om Björnar.
Det var jag, Gurra och massa gamlingar haha.
Men det var lite intressant i alla fall.

Efter det så drog vi hem och har legat i soffan och sett på tv.
Det är rätt skönt att bara vara hemma med Gurra och mysa.
Det var längesedan vi hade en helg tillsammans.
Vi kanske har varit med varandra 2 helger sedan i våras.

Just nu ser vi på Sing A Long men det slutar nu.

För övrigt är nog jag och Anna förföljda av ABBA.

Och för det övrigare övrigaste så röstade jag på Kicken 2 ggr för hans insats i Stjärnor på is.
Mmmm, vilken karl!

Tjingeling.

Inga kommentarer: