måndag 20 oktober 2008

Inredningsfantasier.

Är det bättre.
Jag känner mig typ frisk, men jag är väldigt slut och har fortfarande inte hittat tillbaka till matsuget riktigt än.

Jag klev upp vid 12.30 och lagade korvstroganoff och ris som vi åt till lunch.
Ja jag har ju nästan alltid Gurra hemma, vilket är skönt när man inte är helt pigg själv.


Vi ska ta och fara in till Umeå och hämta min bil eftersom jag måste ha den på Onsdag.
Gurra drar upp till Burträsk imorgon och kommer inte tillbaka på kvällen så.

Jag kom just på att jag nog hade velat hänga med upp annars, men men.
Jag borde verkligen ta och göra en storstädning istället.
Vi får se om jag får tummen ur eller.

Jag har för övrigt jättehemska naglar...de går sönder hela tiden och det spelar ingen roll vad jag gör för att motverka det.
Jag ska fila ner dem rätt idag (alltså bara åt ett håll) och sedan stärka med lack få se om det blir bättre.
Jag borde även ta och köpa nagelolja. Kankse ska göra det nu när vi drar in till Umeå.
Får se om jag ids det eller.

Jag drömde för övrigt om sommarstugan i natt och fick världens inredningsidéer som jag verkligen skulle vilja göra verklighet av, men det är väl rätt omöjligt när vi är så många som ska enas om vad som ska göras osv.

Kanske vore en bra idé om jag, Anders och Fredrik kunde köpa en av stugorna tillsammans?
Who knows.
Allt annat som är gjort har ju i alla fall inte vi fått säga till något om, men det kanske var gjort innan vi blev ägare...

Hur som haver så ska jag nu hoppa in i duschen och få känna mig lite fräschare.

Jag längtar tills alla Mary Kay-saker kommer så jag får bort allt äckligt i mitt ansikte, samt prova på brun-utan-sol-krämen. Det ska bli intressant.

Jag ska även ta och lägga ut lite bilder från i helgen...here it comes...


Anna och Maria


Allt folk hos Simon och co.


Anna


Anna och jag försöker oss verkligen på en seriös pose för en gångs skull


Några ökända som ville att vi skulle hänga med dem till deras hotellrum.....

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jag undrar om jag hade hett lite extra silikon i lördags? I läpparna alltså? :p Så sjukt hemskt stora dom ser ut! Eller så vare bara ditt läppglansklet överallt som gjorde det. :P
Undrar om du har hämtat bilen nu, jag har inte fått mig ut än. :P Pusspuss