onsdag 22 oktober 2008

Drygt.

Jag fick anställningsbevis som jag skulle skriva på idag.
Jag får väl skylla mig själv men jag trodde faktiskt att man fick OB om man jobbade på kvällar och helger, men icke.
Jag ska i alla fall inte skriva under förrän jag har pratat med hon som är chef.
Har lite allmänna funderingar bara, men jobba mina timmar ska jag ju absolut göra :)
Idag hade vi älgjakt på dagis och det var riktigt skoj.
Barnen var så söta och duktiga på att jaga haha!
Jag bjöd på tårta på jobbet idag.
Mamma hade gjort botten och jag gjorde resten i morse.
Den blev rätt god faktiskt.
Men jag blev oerhört sur över att jag glömde den på jobbet.
Jäkla skit också!
Men jag fick i alla fall en fin present av mina arbetskompisar - TACK!
Det var en jättefin svvart smidesljusstake som man sätter på väggen.
Stor och med små löv. Förstår ni ungefär hur jag menar då?

Jag har ju ingen nyckel så jag kan inte hämta den heller.
Vi åt plättar (INTE pannkaka, som vissa kallar det för) till middag.
Det var mumsigt.
Nu ligger jag och jäser till Bonde söker fru.
Undra om Gurra söker någon fru?
Haha jag orkar inte vara seriös idag.
.......................................
Ska jag göra folk nyfikna igen?
Det blev ju lite tumult där en gång då jag sa 7 månader...
Imorgon ska jag på ultraljud.
Jag kanske har en alien i magen?
Sug på den ni !


Ha en trevlig kväll !


Zeus och Zingo (Zeus är den vita som kom i somras)

Zeus är nyfiken när man är på en "ny" plats

Zingo som liten och nyss kommit till oss

Zeus som liten i påskägget...





4 kommentarer:

Jess sa...

Bäbis på gång?

Anonym sa...

tjääna. vadå vad erre nästa helg ov arför ska vi ha fåt tnå på posten ?:P

fanny rönnlund sa...

EN ALIEN?
Åh grattis isåfall!
Ditt lyllo!

Det heter pannkaka :)

Anonym sa...

jaaa nu hade vi fått inbjudan :) tack ska du ha, men vi får nog ta o vänligt tacka nej :P
Hade fungerat bättre någon annnan helg, så om du ej kan flytta halloween så får jag önska er kul iaf :Phaha