tisdag 21 oktober 2008

Desperata.

Jag är oerhööört nyfiken på vad nästa säsong av Desperate Housewives kan bjuda på för hemligheter. Jag har suttit som klistrad och inte ens gått och kissat!
.................................................................

Idag har jag ändå hunnit med en del.
Jag har varit in till Umeå och hämtat bilen.
Tyckte att jag såg en snygg kille i en bil jag mötte och när den kom närmare så såg jag att det var Peter, så då hälsade jag sådär lite pafft haha!

Jag har också lyckats läsa igenom alla Norra Västerbottenstidningar som jag haft i skrubben. Det var inte bara från i Augusti utan från mitten av JULI. Det var riktigt jobbigt, men nu är det gjort och jag kan börja om från början med att samla på mig mer tidningar, för det är vad jag kommer att göra även om jag inte vill det egentligen. Jag önskar att jag kom ihåg att läsa tidningen varje dag istället, men icke.

Tvättat har jag gjort...några tvättar i alla fall. Det är skönt, för då har jag rena kläder!
.............................................

Imorgon är det jobb som gäller...jag ska bjuda på tårta så jag ska ta fram tårtbotten nu och göra den imorgon bitti...mums!

Nu ska jag kissa och sedan ska jag pröva min brun-utan-solkräm.
Har aldrig testat någon sådan förr.
Jag har däremot sett hur den ser ut på folk så jag tror den kan bli fin!

Hej doe.

Inga kommentarer: